Τσάι, καφές, μούρα, κακάο, ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής αλέσεως, ελαιόλαδο: Είναι όλα πλούσια σε αντιοξειδωτικές ενώσεις που ονομάζονται πολυφαινόλες και είναι όλα καλά για την καρδιά σας, σύμφωνα με μια νέα βρετανική μελέτη. Οι πολυφαινόλες είναι φυσικές ενώσεις που είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι είναι ευεργετικές για την υγεία της καρδιάς, του εγκεφάλου και του εντέρου.

Οι ερευνητές παρακολούθησαν τα επίπεδα ορισμένων μεταβολιτών στα ούρα των συμμετεχόντων. Καθώς αυξάνονταν τα επίπεδα των μεταβολιτών των πολυφαινολών, βελτιώθηκαν οι παράγοντες καρδιακού κινδύνου, όπως η αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης.

Η μακροχρόνια προσήλωση σε δίαιτες πλούσιες σε πολυφαινόλες μπορεί να επιβραδύνει σημαντικά την αύξηση του καρδιαγγειακού κινδύνου καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν.

Παρόλο που οι καρδιακοί κίνδυνοι ενός ατόμου αυξάνονται με την ηλικία, η έρευνα δείχνει ότι οι δίαιτες πλούσιες σε πολυφαινόλες βοηθούν στην επιβράδυνση αυτής της εξέλιξης.